vineri, 12 octombrie 2012

Iubirea ce ţi-o port


Îl port pentru că mi-e mai bine aşa.
Îl port pentru că-mi place să am mîinile libere - să scriu, să fac poze, să gătesc, să mă joc cu sora lui.
Îl port pentru că atunci cînd e în carrier pot să lucrez, fără să am senzaţia că pierd ceva.
Îl port pentru că îi place.
Îl port pentru că ador să-i miros scăfîrlia de bebeluş.
Îl port pentru că acolo, lipit de mine, îi e cel mai cald şi mai bine.
Îl port pentru că vrea el.
Îl port pentru că, după alăptat, e cea mai simplă cale de a-i spune cine sînt.
Îl port pentru că ştiu că momentele astea trec cumplit de repede. Ştiu că, mai devreme sau mai tîrziu, fiecare secundă din aceasta o să conteze.
Îl port ca pe cel mai frumos accesoriu pe care şi l-ar putea dori o femeie. 
Îl port pentru că pot.
Îl port pentru că, deocamdată, nu există vreun loc pe lumea asta în care să fie mai fericit.
Îl port pentru că îl iubesc.

E începutul magic al unei lungi colaborări în care sper că ne vom găsi amîndoi la fel de firesc bucuria, împăcarea, armonia şi confortul cum ni le găsim în purtat.


Dacă vrei să cîştigi un Boba de la Kiddy Shop, click aici şi participă la concurs. 


Un comentariu: